Tuesday, June 5, 2012

Kesabaranku dan Permulaanku..

assalamulaikum.. apa khabar? bersyukur ke hadrat illahi atas nyawa ,nafas dan oksigen yang begitu ternilai yg sudah dikurniakan ke atas  semua makhluk di dunia ini.. pengajaran aku utk kali ini adalah kesabaran.. biarpun diriku ini berubah walaupun tidak banyak,mahupun sedikit,aku perlu membanyak-banyak kan bersabar.. biarpun ditinggal kerana kesalahan kecil.. tidak mengapa.. mungkin Allah inginkan aku berubah kearah kebaikan.. mudah-mudahan.. Kini aku akan memulakan kehidupan baru ku.. akan ku hadapi liku-liku perjalanan yang berbaki ini ke arah yang diredhai Allah.. walaupun diriku tidak sebaik mana..akan ku cuba menilai segala apa yang ku hadapi.. moga Allah golongkan aku dikalangan orang yang bersabar..  


ini aku bersama baju melayuku..   :)

Dalam permulaan jalan baru ku ini.. aku diberi seorang kawan yang sudi mendengar segala apa yang aku ingin cakapkan.. dan aku juga sudah menjadi pendengar yang tetap untuk dia.. aku dan dia sudah lama kenal,tapi sekarang aku dan dia rapat.. :)  oit nadia,aku cakap pasal kau ni.. :D  mungkin permulaan yang baik untuk aku.. InsyaAllah.. terima kasih ya Allah.. aku akan terima kerana Mu dan juga akan buat segala ke arah keredhaan Mu.. permudahkan lah perjalanan ku ini.. Ameen.. 

No comments:

Post a Comment